Artykuły

Data publikacji: 2014-03-01          Autor: Dietetyk VivaLaVita.pl VivaLaVita.pl Izabela Auszadniczek         wyślij link e-mailem        

Piękna sylwetka na wiosnę – zmień swój styl życia na lepsze!

Piękna sylwetka na wiosnę – zmień swój styl życia na lepsze!

Do wiosny pozostał niespełna miesiąc, to doskonała okazja by zadbać o siebie, zmienić swój tryb życia, sposób odżywiania i oczyścić organizm z toksyn. Cel jaki chce się osiągnąć może być różny, niektóre osoby pragną schudnąć, a inne przytyć i rozbudować tym samym masę mięśniową. Pomóc w tym może odpowiednia dieta, która jest podstawowym czynnikiem do osiągnięcia wspaniałej sylwetki.

Krok 1. Dobra motywacja – w okresie jesienno – zimowym wiele osób zauważa nadmierny przyrost tkanki tłuszczowej. Wiąże się to ze zbyt dużym spożyciem wysokokalorycznej żywności, brakiem regularności w spożywaniu posiłków oraz złym doborem produktów. Często towarzyszy temu osłabienie odporności oraz złe samopoczucie. Można sobie z tym poradzić i zadbać o figurę oraz zdrowie, a następnie wkroczyć w wiosnę z „nową” sylwetką. Nigdy nie jest za późno, wystarczy ustalić plan działania i być wytrwałym w dążeniu do celu.

Krok 2. Kontrola stanu zdrowia – nie wiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że przed rozpoczęciem diety jak i po jej zakończeniu należy wykonać podstawowe badania morfologiczne krwi oraz ogólne moczu. Dzięki temu można dostosować tak jadłospis, aby poprawić swoje parametry zdrowotne i na przykład obniżyć poziom wysokiego cholesterolu lub wyrównać ciśnienie krwi.

Krok 3. Dieta od dziś! – najczęstszym błędem popełnianym przez osoby, które chcą schudnąć lub przytyć jest przekładanie dnia rozpoczęcia diety z tygodnia na tydzień. Należy ustalić konkretną datę, kiedy decydujemy się na zmianę stylu życia i nie odkładać jej w czasie. Szybko rozpoczęta kuracja da efekty już po pierwszym tygodniu jej stosowania. Trzeba jednak pamiętać, że proces ten nie powinien przebiegać bardzo intensywnie. Organizm należy powoli przyczajać do zmian jakie wprowadzamy. W ten sposób uniknie się efektu jo-jo i zachowa odpowiednią sylwetkę.

Krok 4 Aktywność fizyczna – prowadząc na co dzień siedzący tryb życia nie należy od razu decydować się na ciężkie ćwiczenia fizyczne, tylko podobnie jak w przypadku diety powoli zwiększać ich intensywność. Zaleca się zacząć od codziennych spacerów, można korzystać również z licznych zajęć, które są organizowane w klubach fitness lub po prostu ćwiczyć domu. Jeżeli chodzi o przyrost masy ciała doskonale sprawdza się trening siłowy, który sprzyja budowaniu tkanki mięśniowej.

Pomóc w osiągnięciu wymarzonego celu może Dieta Wiosenna, która nie tylko pozwoli oczyścić organizm z toksyn zgromadzonych w okresie zimy, ale również nauczy jak należy zmienić swoje nawyki żywieniowe, aby cieszyć się piękną sylwetką w wiosenne dni i przez cały rok.

Zacznij stosować lekką Dietę WIOSENNĄ idealną dla Ciebie! - tutaj


Skomentuj (0)

  • Bogdan AntoszewskiBogdan Antoszewski2014-02-26 12:56
    Neutralizacja witamin dla kutlurystów to coś wprost wspaniałego. Szczególnie dla kogoś, kto dużo do siebie wymaga. Warto się zdrowo odżywiać, dużo ćwiczyć i mieć znaleźć odżywki dla sportowców odpowiednie dla siebie

Login:
Hasło:
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się FB