Pytanie do dietetyka

    Pytanie zadała: Klaudia     Data dodania: 2016-05-25     wyślij link e-mailem        

Jak pozbyć się oponki z brzucha?

Pytanie:

Pani Izabelo, proszę jeszcze dołączyć do pytania lub zrobić osobne bo zapomniałam napisać wcześniej:) Otóż mam pytanie, jeśli mam małą oponkę na brzuchu to czy myśli Pani ze powinnam wykonywać zestawy ćwiczeń kształtujące brzuch ? czy to jest tak jak w przypadku ramion ze jeśli nie mam dużo nadwagi to mogę wykonywać te ćwiczenia typowo na brzuch oprócz jeszcze zwykłego treningu ,czy to pomoże? Już po dwóch tygodniach usłyszałam pierwsze komplementy, a mianowicie ze jestem smuklejsza ,ciało od razu bardziej się zbiło i jest takie twarde i jędrne.;) Najgorzej jest w weekendy kiedy w domu jest dużo słodyczy lub np. rodzina robi grilla ale staram się trzymać swoich posiłków. Ostatnio skusiłam się tylko na kilka łyżek sorbetu z malin ale to było jako podwieczorek a potem ćwiczyłam wiec myślę ze nic się nie stanie:)pozdrawiam

Odpowiedź:

Witam serdecznie Pani Klaudio,
jak najbardziej może Pani wykonywać ćwiczenia na brzuch, ponieważ nie jest Pani otyła, ani nie ma Pani znaczącej nadwagi . Tak, więc kształtując już teraz mięśnie brzucha nie będą one „wypychały” tkanki tłuszczowej, ponieważ będzie ona spalana. Zatem nie ma żadnych przeciwskazań. Proszę jedynie pamiętać o tym, żeby nie robić jedynie brzuszków, ale również inne zestawy ćwiczeń kształtujące mięśnie brzucha.

Na pewno jeśli chce Pani poprawić wygląd brzucha takie ćwiczenia pomogą. Musimy działać nie tylko na cały organizm na przykład biegając lub pływając, ale też na poszczególne partie ciała. Tak, więc podobnie jak w przypadku ramion może Pani wykonywać odpowiednie ćwiczenia na brzuch.

Pięknie :) widzi Pani efekty są szybko widoczne, tak jak mówiłam już po tygodniu od zmiany sposobu żywienia i wprowadzeniu aktywności fizycznej widać efekty naszej pracy. Znajomi i rodzina już ją dostrzegają, więc potrzeba tak niewiele, aby uzyskać tak wiele. Bardzo się cieszę. Proponuję Pani zmierzyć się w obwodach centymetrem i zapisać wyniki. Proszę zmierzyć obwód ramienia, pod biustem, w talii, bioder i obwód uda. Następnie po miesiącu może Pani porównać efekty.

Czasem jest tak, że najbardziej chudniemy w tak zwanych obwodach, więc warto nie tylko kontrolować masę ciała raz w tygodniu lub raz na dwa tygodnie, ale również obwody. A co do weekendów, proszę pamiętać, że jedzenie ma być też dla nas przyjemnością, więc jak raz w tygodniu zje Pani kiełbaskę z grilla lub sorbet nic się nie stanie, ponieważ 95% Pani diety jest ułożone według zasad prawidłowego żywienia.  Cieszę się bardzo, że widać efekty, trzymam kciuki dalej i czekam na dalsze wiadomości, świetnie sobie Pani radzi! :)

W razie kolejnych pytań bardzo proszę pisać, z miłą chęcią pomogę.

Pozdrawiam serdecznie,
mgr Izabela Auszadniczek
Dietetyk vivalavita.pl


Skomentuj (0) Wyświetleń: 3348 


    Login:
    Hasło:
    Nie pamiętasz hasła?
    Zaloguj się FB